Pripremili smo odgovore na vaša najčešća pitanja

Proces rezervacije i plaćanje?

Bilo da ste na našoj stranici već odabrali smještaj koji vam odgovara ili ste tražili našu preporuku, na upit ćemo vam poslati ponudu s uputama i detaljnim informacijama.

Ako vam ponuda odgovara, za potvrdu rezervacije treba uplatiti predujam. Ostatak iznosa plaćate prema uputama u potvrdi rezervacije.

Ostatak iznosa možete platiti prije dolaska na račun (EUR/HRK) ili kreditnom karticom, a po dolasku kreditnom karticom ili gotovinom u lokalnoj valuti, kunama.

Prilikom plaćanja moguće su manje razlike u konačnom iznosu zbog tečajne razlike, bankovnih provizija i naknada.

Što je uključeno u cijenu smještaja?

U cijenu navedenu na našoj internetskoj stranici ili cijenu koju vam pošaljemo u ponudi, uključeni su i sljedeći troškovi:

  • korištenje bežičnog interneta
  • korištenje klimatizacijskog uređaja
  • korištenje struje, vode i plina
  • korištenje posteljine i ručnika
  • završno čišćenje smještajne jedinice
  • boravišna pristojba i PDV

Što ako moram otkazati rezervaciju?

Uplaćeni predujam je nepovratan. U slučaju da je otkaz rezervacije neizbježan, najavite ga na vrijeme, a mi ćemo se potruditi pronaći najbolje moguće rješenje.

Kako biste izbjegli rizik, preporučujemo da prilikom rezervacije uplatite i policu osiguranja od otkaza putovanja.

Kakav je postupak prijave?

Za jednostavniju i bržu prijavu preporučujemo da nas na dan putovanja obavijestite o planiranom vremenu dolaska.

Za potrebe registracije vašeg boravka prilikom prijave u našem uredu ponesite osobne iskaznice ili putovnice svih putnika.

Poslije prijave smještaj vam je na raspolaganju od 14:00.

Ako se na dan dolaska ne možete stići prijaviti do kraja našeg radnog vremena, molimo vas da nam se javite kako bismo mogli na vrijeme organizirati kasnu prijavu.

Gdje se nalazimo i koje je radno vrijeme našeg ureda?

Naš se ured nalazi u mjestu Vela Luka, a radi tijekom cijele godine.

Od 1.6. do 1.10.
ponedjeljak - subota: 08.00h - 21.00h
nedjelja: 09.00h - 14.00h i 19.00h - 21.00h

U ostalom dijelu godine.
ponedjeljak - petak: 08.00h - 20.00h
subota: 09.00h - 12.00h i 17.00h - 19.00h
nedjeljom ne radimo

Kako doputovati do otoka Korčule?

Dolazak automobilom:
·  Trajektnim linijama iz Splita i Orebića

Dolazak bez automobila:
·  Trajektnim linijama iz Splita i Orebića
·  Katamaranskim linijama iz smjera Splita, Hvara, Dubrovnika, Mljeta...
·  Autobusnim linijama iz smjera Zagreba, Splita, Dubrovnika...
·  Privatnim transferima

Za sigurno putovanje i najjednostavniji način dolaska zatražite od nas savjete i dodatne informacije.

Gdje mogu pronaći vozni red katamarana, trajekata i autobusa?

Najtočnije informacije dostupne su na internetskim stranicama prijevoznika. Prijevoznici morem su Jadrolinija, Krilo i G&V line, a kopnom tvrtka Arriva.

Možemo li kupiti trajektne, katamaranske i autobusne vozne karte na internetu?

Da. Sve su vozne karte u prodaji na službenim internetskim stranicama prijevoznika.

Mogu li rezervirati mjesto za automobil na trajektu?

Ne možete. Kupljena karta ne jamči ukrcaj vozila u odabrano vrijeme polaska.

Mogu li unajmiti automobil na otoku?

Da. Najmom automobila na otoku možete znatno uštedjeti, skratiti vrijeme i troškove putovanja, izbjeći gužve na cestama i u trajektnim lukama.

Nudite li mogućnosti transfera?

Nudimo usluge transfera prilikom dolaska ili odlaska kao i tijekom vašeg odmora. Svi su transferi prilagođeni vašim potrebama i siguran su način putovanja do odabrane destinacije.

Mogu li u Hrvatskoj plaćati u eurima?

U Hrvatskoj možete plaćati samo u lokalnoj valuti, kunama. U svim većim mjestima postoje bankomati, banke i mjenjačnice u kojima možete promijeniti novac.

Mogu li u Hrvatskoj plaćati kreditnom karticom?

Gotovo sva prodajna mjesta prihvaćaju kreditne kartice. Dobro je imati nešto gotovine u lokalnoj valuti za prodajna mjesta kao što su pekare, tržnice, kafići i sl.

Koji bankomat mogu koristiti?

Za povoljniji tečaj na bankomatima preporučujemo da se informirate o tome koja je hrvatska banka partner vaše banke.

Obratite nam se s povjerenjem

Kontaktirajte nas mailom, telefonom ili nas posjetite u našem uredu.

KONTAKTIRAJTE NAS